Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi

Czas trwania: 01.08.2013 – 31.08.2014

Projekt finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego w ramach osi priorytetowej III: gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość.

Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, MARKETING I PROMOCJA PRODUKTÓW I „MAREK” REGIONALNYCH I LOKALNYCH.

Całkowita wartość projektu: 1 201 430 PLN

Kwota dofinansowania z EFRR: 827 400 PLN

Muzeum Sztuki w Łodzi w sierpniu 2013 roku rozpoczęło realizację projektu "Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja". Dotyczył on marketingu i promocji marek regionalnych, identyfikujących produkty i usługi, na bazie których można zbudować silną markę regionalną powiązaną z procesem budowania tożsamości regionu. Wszystkie wybrane do kampanii narzędzia i działania media relations były dostosowane o kalendarza wydarzeń muzeum i opierały się o program realizowany przez instytucję. Realizacja projektu zakończyła się 31 sierpnia 2014.

Projekt obejmował zadania, które dotyczyły: realizacji zintegrowanej kampanii promocyjnej w oparciu o precyzyjnie dobrane narzędzia oraz opracowanie i wdrożenie planu działań media relations, które stanowiły istotne wsparcie w kampanii i pozwoliły na osiągnięcie celów projektu. Kampania miała charakter zintegrowany, co zapewniło wielokanałowość przekazu i dało gwarancję spełnienia założeń strategicznych projektu.  

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego.