Przejdź do sekcji:

Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi

Czas trwania: 01.08.2013 – 31.08.2014

Projekt finansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego w ramach osi priorytetowej III: gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość.

Działanie III.2: Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw, MARKETING I PROMOCJA PRODUKTÓW I „MAREK” REGIONALNYCH I LOKALNYCH.

Całkowita wartość projektu: 1 201 430 PLN

Kwota dofinansowania z EFRR: 827 400 PLN

Muzeum Sztuki w Łodzi w sierpniu 2013 roku rozpoczęło realizację projektu "Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - nowoczesność i tradycja". Dotyczył on marketingu i promocji marek regionalnych, identyfikujących produkty i usługi, na bazie których można zbudować silną markę regionalną powiązaną z procesem budowania tożsamości regionu. Wszystkie wybrane do kampanii narzędzia i działania media relations były dostosowane o kalendarza wydarzeń muzeum i opierały się o program realizowany przez instytucję. Realizacja projektu zakończyła się 31 sierpnia 2014.

Projekt obejmował zadania, które dotyczyły: realizacji zintegrowanej kampanii promocyjnej w oparciu o precyzyjnie dobrane narzędzia oraz opracowanie i wdrożenie planu działań media relations, które stanowiły istotne wsparcie w kampanii i pozwoliły na osiągnięcie celów projektu. Kampania miała charakter zintegrowany, co zapewniło wielokanałowość przekazu i dało gwarancję spełnienia założeń strategicznych projektu.  

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.

Logotypy UE