OPEN CALL na warsztaty taneczne z Izą Szostak

INFO

Miejsce

ms1, ul. Więckowskiego 36

Czas

26.09.2017 - 16.10.2017

Prowadząca

Iza Szostak

OPEN CALL na warsztaty taneczne!

Ogłaszamy nabór na warsztaty taneczne według koncepcji “Re: Rosas!”, przygotowujące do performansu na zakończenie wystawy “&”.

Ponad trzydzieści lat temu Anne Teresa de Keersmaeker stworzyła choreografię dla zespołu Rosas. Od tamtego czasu była ona powszechnie udostępniona i wykorzystywana przez tancerzy na całym świecie, w różnych odsłonach, składach i sceneriach. Teraz nasza kolej.

Podczas trzydniowych warsztatów (3-5.11.) z Izą Szostak uczestnicy i uczestniczki przygotują się do finałowej prezentacji w ms1 (5.11.). Nagranie performansu z Muzeum Sztuki trafi na stronę internetową “Rosas danst Rosas”, wzbogacając kolektywną kolekcję powtórzeń i remiksów. Więcej o niej tutaj

DLA KOGO?

Warsztaty dedykowane są osobom z doświadczeniem tanecznym, tancerzom/tancerkom, choreografom/choreografkom oraz wszystkim, którzy czują się na siłach przyswoić choreografię „Rosas danst Rosas” Anne Teresa De Keersmaeker (link powyżej). Liczba miejsc ograniczona.

KIEDY? 

Termin naboru: 26.09.-16.10.
Warsztaty: 3-5.11.2017  godz. 11:00-16:00
Prezentacja 5.11.2017 godz. 19:00

GDZIE?

Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36

Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w warsztatach?

Wystarczy wysłać zgłoszenie na adres: cm@msl.org.pl z tytułem „Re: Rosas!”
O wynikach naboru uczestnicy zostaną powiadomieni drogą mailową na adres podany w zgłoszeniu do 20.10.2017 roku.

Co ma zawierać zgłoszenie?

Zgłoszenie powinno zawierać list motywacyjny oraz CV.

Warunkiem uczestniczenia w warsztatach jest potwierdzenie swojego udziału w prezentacji 5.11.2017 roku.

 

Iza Szostak, tancerka, choreografka. Absolwentka Szkoły Baletowej w Warszawie oraz Codarts/Rotterdam Dance Academy w Holandii. Odbyła staż w Belgii w zespole Jana Fabre/Troubleyn. Autorka spektakli m.in. „RE//MIX- Merce Cunningham", "Ciało. Dziecko. Obiekt.", „Europa. Śledztwo", „Balet koparyczny". W swojej praktyce choreograficznej powołuje się na ruch autentyczny, choreologie oraz improwizacje. Interesuję ją perspektywa nowego materializmu, który dostarcza narzędzi do postrzegania materii jako aktywnej i sprawczej. Tworzy systemy komunikacji pomiędzy ciałem i obiektem. Pracuje w oparciu o antropologiczne badania terenowe. Przetwarza obrazy ze sztuk wizualnych, filmu, własnej pamięci, zmysłów i biografii. Traktuje choreografię jako instrument do tworzenia nowego porządku. W swoich pracach sprawdza różne strategie ucieleśniania, inspirując się m.in. motoryką dziecka, mechanicznością maszyn budowlanych czy fakturą obiektów/narzędzi w pracowni stolarskiej. Współtworzy Centrum w Ruchu.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.