Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /system_cg2_1-0/_www/msl/views/functions/banery-lewa-kolumna.php on line 3

Kierownik Działu Marketingu

Muzeum Sztuki w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko KIEROWNIK DZIAŁU MARKETINGU

Nazwa firmy/ instytucji: Muzeum Sztuki w Łodzi

Przewidywana nazwa stanowiska: Kierownik Działu Marketingu

Miasto wykonywania pracy: Łódź

Miejsce pracy: Muzeum Sztuki w Łodzi

Termin składania aplikacji: 9.04.2017 (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru)

Planowany termin zatrudnienia w instytucji: II kwartał 2017 (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru)

Forma zatrudnienia: pełen etat, umowa o pracę

Adres do przesyłania aplikacji: kadry@msl.org.pl

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe kierunkowe
  2. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  3. Umiejętność sprawnego pisania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim;
  4. Doświadczenie w konstruowaniu umów i porozumień;
  5. Umiejętność stosowania i interpretowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących procedury postępowania przy realizacji zadań na zajmowanym stanowisku;
  6. Obsługa komputera (MS Office, Internet);
  7. Kreatywność;
  8. Wysokie umiejętności prezentacyjne, negocjacyjne i interpersonalne;
  9. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
  10. Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność;
  11. Umiejętność pracy w zespole;
  12. Umiejętność pracy pod presją czasu;
  13. Elastyczność w podejściu do dedykowanych zadań;
  14. Gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
  15. Etyka zawodowa i profesjonalizm w podejmowanych działaniach.

Dodatkowym atutem będą:

  1. Znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
  2.  Doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy na działalność kulturalną

Oferujemy:

Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w prestiżowej instytucji kultury; współpracę z ambitnym zespołem profesjonalistów; ciekawe wyzwania zawodowe

 

Obowiązki:

  1. Realizacja przyjętych planów działania Muzeum Sztuki w Łodzi
  2. Realizacja szerokorozumianych działań marketingowych
  3. Pozyskiwanie finansowania wydarzeń artystycznych i zadań realizowanych przez instytucję ze środków zewnętrznych w zakresie działalności działu
  4. Realizowanie działań w zakresie sponsoringu i współpracy z partnerami zewnętrznymi, w tym również partnerami barterowymi, w szczególności:
    1. Aktywne podejmowanie działań w zakresie rozwijania współpracy z obecnymi sponsorami i partnerami zewnętrznymi oraz pozyskiwanie nowych sponsorów i partnerów zewnętrznych
    2. Utrzymywanie stałych kontaktów ze sponsorami i partnerami zewnętrznymi oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie
    3. Budowanie i umacnianie sieci współpracy ze sponsorami i partnerami zewnętrznymi
    4. Pozyskiwanie środków w ramach współpracy sponsorskiej i partnerskiej
    5. Aktualizacja bazy danych sponsorów i partnerów zewnętrznych
    6. Przygotowanie ofert sponsorskich i partnerskich
    7. Negocjacje zakresu współpracy z obecnymi i potencjalnymi sponsorami i partnerami zewnętrznymi
    8. Przygotowanie zakresu merytorycznego i prawidłowa realizacja umów sponsorskich i partnerskich
    9. Aktywny udział w rozliczeniu środków w ramach współpracy sponsorskiej i partnerskiej w ścisłej współpracy z pionem finansowo księgowym
    10. Inne działania zlecone przez przełożonego w zakresie rozwoju i prawidłowej realizacji współpracy ze sponsorami i partnerami zewnętrznymi
  5. Realizacja działań w zakresie wynajmu powierzchni, w szczególności:
    1. Pozyskiwanie potencjalnych najemców
    2. Przygotowanie ofert wynajmów
    3. Utrzymywanie stałych kontaktów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie wynajmów
    4. Negocjacje zakresu umów z obecnymi i potencjalnymi najemcami
    5. Przygotowanie zakresu merytorycznego i prawidłowa realizacja umów wynajmów
    6. Aktywny udział w rozliczeniu środków w ramach wynajmów w ścisłej współpracy z pionem finansowo księgowym
    7. Inne działania zlecone przez przełożonego w zakresie prawidłowej realizacji współpracy z najemcami
  6. Przygotowanie projektów pism oraz oficjalnych listów zapraszających
  7. Uczestnictwo w zespołach powoływanych do realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych
  8. Współuczestniczenie w budowaniu silnego i rozpoznawalnego wizerunku Muzeum

 

Kontakt z Pracodawcą/Sposób aplikacji: Aplikacje koniecznie prosimy przesyłać na kadry@msl.org.pl

 

Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny;
  2. Życiorys;

 

Procedura naboru:

1 Etap - polega na sprawdzeniu i ocenie wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych  na  podstawie nadesłanych aplikacji. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.

2 Etap - ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi kandydatami

 

Uwaga:

Koniecznie dopisz w Życiorysie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobistych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r., o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926) z zm.

Pamiętaj:

  1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
  2. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
  3. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  4. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
  5. Aplikacje złożone w innej formie niż elektroniczna nie będą uwzględniane
Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.