Oferta edukacyjna dla młodzieży gimnazjalnej, licealnej i dorosłych

Zasady uczestnictwa:

  • wybierz zajęcia z naszej oferty i zarezerwuj uczestnictwo telefonicznie, pod nr tel. 605 060 063. Telefon czynny w godz. 8:00-16:00 (pn-pt) 
  • przyjdź w dniu zajęć do muzeum
  • kup bilet za działanie edukacyjne 8 zł od osoby + bilet na wystawę

 

ms2, ul. Ogrodowa 19

18 maja 2017, czwartek, godz. 15:15

POWTÓRKA

Oprowadzenie po wystawie Superorganizm. Awangarda i doświadczenie przyrody

Prowadzi: Małgorzata Wiktorko

Spotykamy się na wystawie Superorganizm. Awangarda i doświadczenie przyrody. Zwiedzamy, próbując odpowiedzieć na pytanie jaka jest koncepcja wystawy i wyjaśnić jej nazwę. Warto zwrócić uwagę, że na tej wystawie możemy zobaczyć dzieła takich artystów awangardowych jak np.  Piet Mondrian, Max Ernst, Michaił Matiuszyn, Wassily Kandinsky…

 

ms1, ul. Więckowskiego 36

25 maja 2017, czwartek, godz. 15:15

Oprowadzenie po wystawie Stephen Kaltenbach. Indeks możliwości.

Prowadzi: Małgorzata Wiktorko

Spotykamy się na wystawie: Stephen Kaltenbach. Indeks możliwości. Rozmawiamy, dyskutujemy o tym, co to jest sztuka konceptualna?

 

ms2, ul. Ogrodowa 19

22 czerwca 2017, czwartek, godz. 15:15

Oprowadzenie po wystawie: Enrico Prampolini. Futuryzm, scenotechnika i teatr polskiej awangardy.

Prowadzi: Małgorzata Wiktorko

Wszystko zaczęło się od obrazu Enrico Prampoliniego Tarantella, dzieła z kolekcji grupy a. r. znajdującego się oczywiście w Muzeum Sztuki w Łodzi. Jest to pierwsza poza Włochami  wystawa prac Prampoliniego. Obejrzymy wystawę i zastanowimy się dlaczego artysta używa terminu „scenotechnika”, a nie scenografia.

 

ms2, ul. Ogrodowa 19

29 czerwca 2017, czwartek, godz. 15:15

Oprowadzenie po wystawie: Enrico Prampolini. Futuryzm, scenotechnika i teatr polskiej awangardy.

POWTÓRKA

Prowadzi: Małgorzata Wiktorko

Wszystko zaczęło się od obrazu Enrico Prampoliniego Tarantella, dzieła z kolekcji grupy a. r. znajdującego się oczywiście w Muzeum Sztuki w Łodzi. Jest to pierwsza poza Włochami  wystawa prac Prampoliniego. Obejrzymy wystawę i zastanowimy się dlaczego artysta używa terminu „scenotechnika”, a nie scenografia.

Zgodnie z art. 173 ustawy Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że kontynuując przeglądanie tej strony wyrażasz zgodę na zapisywanie na Twoim komputerze tzw. plików cookies. Ciasteczka pozwalają nam na gromadzenie informacji dotyczących statystyk oglądalności strony. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie ich zmień ustawienia swojej przeglądarki internetowej.